Första intrycket

2011-08-28 21:04:04 Tänkvärt

Postat av: Emma

HUr jag tror att du är påriktigt?

Svår fråga. I bloggen får man mest reda på dina intressen, ställningar inför saker och ting och din stil. Det är svårt att försöka lära känna ditt beteendee.



Men om jag skulle "chansa", endast från intryck av bloggen, skulle jag säga att du inte är så högljudd av dig. Du är inte den skrikiga personen utan mer den tystlåtna när det gäller att synas och höras. Däremot tror jag säkert att du pratar mycket, men kanske inte den som brukar ta ton först.



Annars verkar du väldigt vänlig och snäll. I´ngen sådan som har många ovänner. Detta grundar jag på att jag aldrig "hört dig" irretera dig på någonting, eller klaga. Inte på andra i alla fall.



Jag tror att du är lite för snäll mot dig själv. Du tar nog inte för dig så mycket.



Eller egentligen har jag väl ingen aning men detta är så jag har uppfattat dig. SKulle vara jättekul om man fick något svar så man vet om det stämmer ;)

Ha det bra! =)

2011-08-29 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback